دانلودبازی اکشن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بازی مورتال کامبت

<-Text2->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
<-Text3->
scorpion
20:19
شنبه 18 مرداد 1393

 

 

دانلود بازی دیدنی و جذاب Sniper Elite III برای PC

 

3Sniper-Elite-III-pc-cover-small.jpg

دانلود بازی Sniper Elite III برای PC

این بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.
  

 

ادامه مطلب دانلود بازی دیدنی و جذاب Sniper Elite III برای PC

 

 

دانلود بازی Dark Souls II برای PC

 

4Dark-Souls-ii-pc-cover.jpg

دانلود بازی Dark Souls II برای PC
 


 داستان این بازی این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.
  

 

ادامه مطلب دانلود بازی Dark Souls II برای PC

 

 

دانلود بازی Homefront Ultimate Edition برای PC

 

5Home.Front.Ultimate.Edition.jpg

دانلود بازی Homefront Ultimate Edition برای PC


ماجرا این بازی از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.


  

 

ادامه مطلب دانلود بازی Homefront Ultimate Edition برای PC

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای pc

 

10Men-of-War-Assault-Squad-2-pc-cover.jpg

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2  برای pc

Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید... یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.


  

 

ادامه مطلب دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای pc
 

 

 

 

 

دانلود بازی Enemy Front برای PC

 

6Enemy-Front-pc-cover-small.jpg

دانلود بازی Enemy Front برای PC


با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

  

 

ادامه مطلب دانلود بازی Enemy Front برای PC
New Page 2

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگليسي English Today
یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی ! 

http://vatandownload.com/image/img/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

شامل 26 دي وي دي فايل هاي ويديويي , فايل هاي صوتي, کتاب هاي الکترونيکي و داراي حجم 63 گيگابايت است
امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )

English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است  .


برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

دانلود رایگان نسخه بتا بازی Titanfall برای PC

 

 




 

دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC

 

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۶٫۱۹ GB
نقد و بررسی بازی :
سری فیلم های Star Wars از محبوب ترین سری های تاریخ سینما هستند که پشت آن ذهن خلاق George Lucas نهفته است. بازی ها و انیمیشن های بسیاری هم بر مبنای این سری ساخته شده و شرکت LucasArts در این نسل تصمیم گرفت یک بازی رسمی با قهرمانی جدید بر مبنای این دنیا خلق کند. شماره اول The Force Unleashed بازی بسیار خوبی بود، اما به دلیل بعضی مشکلات نتوانست به یک عنوان عالی تبدیل شود. با این حال فروش نسخه اول بسیار خیره کننده بود و همه چیز آماده عرضه نسخه دوم شد. داستان The Force Unleashed II درست بعد از حوادث نسخه اول اتفاق می افتد. پس از این که Starkiller شخصیت اصلی نسخه اول که یکی از مامورهای ویژه Darth Vader بود، کشته شد، همه فکر می کردند نسخه دوم با شخصیتی دیگر دنبال می شود. ولی با کمال تعجب باز هم ما Starkiller را در دنباله بازی مشاهده کردیم.

 

 

ادامه مطلب دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC
 

دانلود رایگان بازی World of WarCraft Catalysm برای PC

 

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۵/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: سوم شخص
زبان: ENG
حجم فایل: ۱۵٫۱ GB
نقد و بررسی بازی :
در طی ۷ سالی که از عرضه ی بازی WOW می گذرد، این بازی همیشه در صدر پربازیکن ترین بازی های آنلاین قرار داشته است. بلیزارد نیز با به روز رسانی این بازی در هر ۲ یا ۳ سال، تنور روشن این بازی را گرمتر کرده است . ساعت ها می گذرند، بدون آنکه متوجه بشوید. با شخصیت ساخته خود دنیایی را پیش رو دارید که شما را مجذوب خود کرده و خواب و خوراک را از شما گرفته است. دنیای World of WarCraft آنقدر وسیع و پر رمز و راز است که بازیکنان زیادی را معتاد خود کرده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 679
بازدید : 679

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









<-Text1->

این وبسایت چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود